מלכיאלי: "אחרי שהעם יבחר רא"מ ברוב ברור – אחרים יתקפלו"

    מהדורת הבוקר No Comments on מלכיאלי: "אחרי שהעם יבחר רא"מ ברוב ברור – אחרים יתקפלו"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון ל'קול חי': "אין אופציה יציבה אחרת למעט הצעת החוק לבחירה ישירה. אם זה יעבור יהיה לנו פתרון. גם בצד השני מבינים שאין שום דבר שמאחד ביניהם למעט סילוק נתניהו"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ מיכאל מלכיאלי שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר על המצב הפוליטי: "אתמול הכנסת הוכיחה שחוסר הוודאות הוא אמיתי. שבוע שעבר ניצחו אותנו במליאה אבל אתמול פתאום זה חזר לצד השני. הוכח שהגוש שלנו חזק ויציב למרות שאין בו 61. והוכח שעם כל הכבוד ל'רק לא ביבי', הגוש השני לא ממש מצליח לשלב ידיים".

    עוד הוסיף מלכיאלי: "מתברר שצהלות השמחה של גוש רק לא ביבי היו קצת מוקדמות. לא רק עבאס לא בחר צד, גם בנט. הם ראו את בנט כמובן מאליו אבל הוא לא תמיד בצד שלהם".

    לדברי מלכיאלי: "אין אופציה יציבה אחרת למעט הצעת החוק לבחירה ישירה. אם זה יעבור יהיה לנו פתרון. אם נתניהו יתן רוטציה למישהו אנחנו נהיה איתו. גם בצד השני מבינים שאין שום דבר שמאחד ביניהם למעט סילוק נתניהו – אז מי שרוצה לדהור לבחירות חמישיות שיקים ממשלה רעועה לחודש".

    עוד אמר מלכיאלי בריאיון: "הנחת העבודה אומר שאחרי שהעם יבחר ברוב ברוא ומוצק ראש ממשלה אז ראשי מפלגות אחרות יתפשרו ויכנסו תחתיו. דרעי לא רצה להיות ראש ממשלה כי הוא רוצה להתעסק רק בנושאים החברתיים ועולם התורה".



    0 תגובות